Pozor! Viete, aký tovar už nemôžete vrátiť...?
Pridané 17.4.2025 08:00:00 Počet zobrazení 5

Vrátenie tovaru od zákazníka do e-shopu podlieha niekoľkým pravidlám. Viete, aké to sú?
Tovar, ktorý vraciate do obchodu, by mal byť nepoškodený, nenosený, v pôvodnom obale a so štítkom.
To sú základné podmienky, ktoré vrátenie zahŕňa.
Vedeli ste však, že vrátenie tovaru vám môže skomplikovať napríklad aj váš domáci miláčik?
Tovar, na ktorom sa nachádzajú zvieracie chlpy alebo srsť, nie je možné vrátiť, a preto nemusí byť vaše vrátenie alebo výmena tovaru prijatá.
Rovnako tak situáciu komplikujú deodoranty, parfémy či aviváže.
Stopy vône z týchto výrobkov spadajú pod „hygienickú vadu", a preto je možné predpokladať, že ste tovar nosili a jeho „navonenie" bolo spôsobené používaním.
Nikdy preto tovar určený na vrátenie zámerne neparfémujte, neprikladajte k nemu voňavé papieriky a rozhodne ho neperte.
Poškodený tovar, ktorý sa vám pri skúšaní neúmyselne podarilo roztrhnúť, odlepiť alebo inak ručne poškodiť, taktiež nie je možné vrátiť.
Ďalšími dôvodmi na odmietnutie vrátenia alebo výmeny tovaru sú škvrny od make-upu.
Niekedy si to človek ani neuvedomí, rýchlo si niečo vyskúša a zostane po ňom make-up, ktorý sa prenesie na oblečenie (či už z tváre alebo zo samoopaľovacieho krému) – takýto tovar sa rovnako považuje za použitý.
Samostatnou kategóriou v tomto zozname sú nohavičky (spodná bielizeň) – ide o hygienické výrobky, ktoré nespadajú do kategórie vratného tovaru. Takýto tovar nie je možné z hygienických dôvodov vrátiť.
Do tejto kategórie patria aj plavky, resp. spodný diel plaviek, ktoré taktiež spadajú medzi hygienický tovar, a ak z nich odlepíte hygienickú nálepku, vrátenie vám môže byť z hygienických dôvodov zamietnuté.
Dúfame, že pre vás bol tento článok prínosný a že budete pri skúšaní objednaného tovaru opatrní. Na našom e-shope si vyberiete množstvo kvalitného oblečenia, ktoré určite nebudete mať potrebu vracať. Celú ponuku si môžete prezrieť TU.